Senior Loan Officer,បុគ្គលិកឥណទាន,..

Job Opportunities
November 23, 2019
543 Views 0 Shares
Home Job Opportunities Senior Loan Officer,បុគ្គលិកឥណទាន,..
Senior Loan Officer,បុគ្គលិកឥណទាន,..

Agricultural And Rural Development Bank (ARDB) is a state-owned bank established by the Royal Government of Cambodia in 1998 in order to implement the Government’s policy in Agricultural sector and rural economy.
ARDB is currently seeking for qualified candidates for the following positions:

Position បុគ្គលិកឥណទាន បុគ្គលិកអភិវឌ្ឍន៍ទូរស័ព្ទ បុគ្គលិកតាមដានការប្រមូលបំណុល និង Senior Loan Officer
Work Place ភ្នំពេញ បន្ទាយមានជ័យ ឧត្តរមានជ័យ ពោធិ៍សាត់ ព្រះវិហារ និង តាកែវ
Closing Date ថ្ងៃអាទិត្យ ១១រោច ខែមិគសិរ ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ព.ស ២៥៦៣  ថ្ងៃទី ២២ ខែ ​ធ្នូ ឆ្នាំ​ ២០១៩

I.Senior Loan Officer

(Many Positions, Based in Phnom Penh, Banteay Meanchey, Oddar Meanchey, Pursat & Takeo)
Key Duties & Responsibilities

  • Meet loan applicants to obtain personal and financial information, describe the types and terms of loans to applicants as well as assist them for loan application.
  • Has the ability to analyze and interpret financial statements of the business in order to access the payment capacity and financial soundness of the borrower.
  • Conducts field visit/verification of credit files and clients, and prepare the on-site report.
  • Conduct loan appraisal and collect detailed information including personal, business, collaterals information, and make recommendation for management decision based on credit principles, policy, and regulation.
  • Prepare and execute loan contracts and arrange for disbursement of loan in kind.
  • Closely monitor loan utilization, loan repayment follow of timely repayments
  • Assist to resolve the customers issue or consult whenever they required.
  • Have good knowledge about guideline of regulatory body and able to prepare loan reports for internal and external use.

Job Qualification and Competency
Candidates must have the followings advantages :

  • Bachelor Degree preferably in Banking and Finance or Accounting or related fields.
  • Minimum 2-3 years of working experience preferred in credit operation in bank and/or financial institute.
  • Knowledge on SME, corporate, smallholder farmers particularly in the agriculture sector and rural areas.
  • Skill in property evaluation.
  • Good Command of English.
  • Advanced computer skills (Ms. Word, Excel) & Proficient Khmer typing skills
  • Ability to work in confidentiality, ability to work in the field & travel to provinces
  • Negotiation and internal relationship building
  • Analysis and reporting Skills

II.បុគ្គលិកឥណទាន

(ជាច្រើននាក់ ដើម្បីបម្រើការងារនៅខេត្តព្រះវិហារ ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ខេត្តឧត្តរមានជ័យ)
ភារៈកិច្ច និងការទទួលខុសត្រូវសំខាន់ៗ

  • ទទួល និងពិនិត្យលើពាក្យសុំខ្ចីឥណទាននិងឯកសាររបស់អតិថិជននៅពេលដាក់ពាក្យសុំខ្ចីឥណទាន និងពន្យល់អតិថិជន​ពីគោលការណ៍ក្នុងការផ្តល់ឥណទានរបស់ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ (ធ.អ.ជ.) ។
  • ចុះពិនិត្យ-សិក្សា ដល់ទីកន្លែងអាជីវកម្មរបស់អតិថិជន ដោយជួបជាមួយអតិថិជនផ្ទាល់ដើម្បីធ្វើការ​ប្រមូល​ព័ត៌មាន និង​វាយតម្លៃ​​ពីស្ថានភាពអាជីវកម្មរបស់អតិថិជន ។
  • ចុះពិនិត្យជាក់ស្តែងដល់ទីតាំងវត្ថុធានាបំណុលដែលអតិថិជនគ្រោងដាក់បញ្ចាំជាមួយធ.អ.ជ. ដើម្បីធ្វើការវាយតម្លៃ។
  • រៀបចំរបាយការណ៍ដែលបានចុះសិក្សា ពិនិត្យ និងវាយតម្លៃ និងរៀបចំរបាយការណ៍វិភាគលើការផ្តល់ឥណទានដល់អតិថិជន​ដើម្បី​ដាក់ជូនថ្នាក់ដឹកនាំធ.អ.ជ. ពិនិត្យ និងអនុម័ត តាមគោលការណ៍និងនីតិវិធីកំណត់។
  • សិក្សានិងស្រាវជ្រារកមូលហេតុចំបងដែលនាំឱ្យមានការសងបំណុលយឺតយ៉ាវ ដោយធ្វើរបាយការណ៍ ជូនប្រធាននាយកដ្ឋាន​ដើម្បីកំណត់គោលដៅអាទិភាពនិងយុទ្ធសាស្រ្ត ​​​​នៃការស្តាឡើងវិញ។
  • ចូលរួមដោះស្រាយបញ្ហាបំណុលយឺតយ៉ាវ ។

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព
បេក្ខជនទាំងពីភេទត្រូវមានគុណវុឌ្ឍិ និងសមត្ថភាពដូចខាងក្រោម៖

  • បរិញ្ញាបត្រផ្នែក ហិរញ្ញវត្ថុ និងធនាគារ ឬ សញ្ញាបត្រប្រហាក់ប្រហែលដែលពាក់ព័ន្ធ
  • មានជំនាញ និងបទពិសោធន៍ការងារទាក់ទងនឹងផ្នែកឥណទាន កាន់តែប្រសើរ។
  • អាចវិភាគ និងចុះសិក្សាលើរបាយការណ៍ផ្តល់ឥណទានដល់អតិថិជន
  • អាចវាយតម្លៃ និងផ្តល់ជាអនុសាសន៍លើរបាយការណ៍ផ្តល់ឥណទានដល់អតិថិជន
  • អាចវិភាគលើរបាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុ
  • មានចំណេះដឹងផ្នែក Microsoft office (Words, Excel, Power Point), Internet & Email.
  • ភាសា​អង់គ្លេស​អាច​ប្រើការ​បាន

III.បុគ្គលិកអភិវឌ្ឍន៍កម្មវិធីទូរស័ព្ទ (ចំនួន១រូប ដើម្បីមប្រើការងារនៅការិយាល័យកណ្តាល ភ្នំពេញ)

ភារៈកិច្ច និងការទទួលខុសត្រូវសំខាន់ៗ

  • ដោះស្រាយលើបញ្ហាដែលពាក់ព័ន្ធនឹងប្រព័ន្ធកម្មវិធីទូរស័ព្ទ ឬប្រព័ន្ធនឹងកម្មវិធីផេ្សងៗទៀត ។ល។ពីផ្នែក ពាក់ព័ន្ធ និងត្រួតពិនិត្យលើបញ្ហាដែលបានដោះស្រាយរួច ត្រូវធ្វើតេស្ត លើកម្មវិធីទាំងនោះ អោយបាន​ត្រឹម​ត្រូវ​​ ហើយធានាថាមានដំណើរការល្អឡើងវិញ មុននឹងបញ្ជូនទៅកាន់អ្នកដាក់ Issue ។
  • គាំទ្រការផលិត ការកែតម្រូវ រាល់របាយការណ៍ទាក់ទងនឹងកម្មវិធីប្រព័ន្ធ ដែលត្រូវបានស្នើសុំ និងកែតម្រូវរាល់​ប្រព័ន្ធ​កម្មវិធីដែលកំពុងប្រើប្រាស់ក្នុងធនាគារអភិវឌ្ឍន៌ជនបទទៅតាមគោលការណ៍ប្រែប្រួលថ្មីៗ​ អោយបាន​ត្រឹម ត្រូវព្រមទាំងត្រួតពិនិត្យការបង្កើតកម្មវិធីថ្មីៗតាមតម្រូវការរបស់អង្គការ ឬថ្នាក់នាយកដ្ឋានមានសមត្ថកិច្ចដើម្បីងាយ ស្រួល​រក្សាទុក​ ទិន្នន័យ និងបង្ហាញរបាយការណ៍ ។
  • រៀបចំ និងត្រួតពិនិត្យលើការកែប្រែ ឬផ្សព្វផ្សាយទិន្នន័យ Database ទៅអ្នកប្រើប្រាស់ ឬផ្នែកដែលពាក់ព័ន្ធ ព្រមទាំងរៀបចំគម្រោង និងការកែច្នៃប្រព័ន្ធ Database ដើម្បីអោយដំណើរការ នៃការរក្សាទុក ទិន្នន័យ និងការ​ទាញ​យកមកវិញមានប្រសិទ្ធភាព ។
  • ធ្វើការ Update និង Back up ប្រព័ន្ធទិន្នន័យអោយត្រូវតាមនីតិវិធី ដោយត្រូវធានាថា ទិន្នន័យ មានភាពត្រឹមត្រូវ ច្បាស់លាស់ គ្រប់គ្រាន់ និង​ទាន់ពេលវេលា ។
  • ត្រួតពិនិត្យ ដំណើរការ Servers equipment ដែលបម្រើប្រតិបត្តិការ របស់ធនាគារអភិវឌ្ឍន៌ជនបទ អោយបាន ត្រឹមត្រូវ តាម​​លក្ខណៈបច្ចេកទេស ។
  • ពិនិត្យលើ កិច្ចការអនុរក្សកម្មវិធីដែលកំពុងប្រើប្រាស់នៅ ធនាគារអភិវឌ្ឍន៌ជនបទ ទាំងមូល អោយបានត្រឹមត្រូវ និងមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់ ។

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព
បេក្ខជនទាំងពីភេទត្រូវមានគុណវុឌ្ឍិ និងសមត្ថភាពដូចខាងក្រោម៖

  • កំរិតបរិញ្ញាប័ត្រជំនាញបច្ចេកទេសពត៌មានវិទ្យា ឬជំនាញពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀត
  • អាយុចាប់ពី ២៥ ដល់ ៣៥ឆ្នាំ
  • មានបទពិសោធន៏យ៉ាងតិច ២ឆ្នាំ
  • អាចការស្រាវជ្រាវ និងការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យា
  • មានការយល់ដឹងពី Microsoft vb.net,C#,Jsp,Design
  • មានការយល់ដឹងពី Oracle database,​ Microsoft Sql server
  • មានការយល់ដឹងពី Mobile IOS ,Android and API Application
  • មានការយល់ដឹងពី Microsoft office (Words, Excel, Power Point), Internet & Email.

IV.បុគ្គលិកតាមដានការប្រមូលបំណុល (ចំនួន២រូប ដើម្បីមប្រើការងារនៅការិយាល័យកណ្តាល ភ្នំពេញ)

ភារៈកិច្ច និងការទទួលខុសត្រូវសំខាន់ៗ

  • តាមដានស្ថានភាពបំណុលរបស់អតិថិជនយោងតាមទិន្នន័យពីនាយកដ្ឋានដែលពាក់ព័ន្ធ
  • រៀបចំលិខិតជូនដំណឹងស្តីពី ការប្រមូលបំណុលរបស់អតិថិជន
  • រៀបចំរបាយការណ៍ផ្ទៃក្នុងពាក់ព័ន្ធនឹងការប្រមូលបំណុល និងចម្លងជូននាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធ
  • តាមដាន និងផ្ទៀងផ្ទាត់ទិន្នន័យឥណទាននៃការសងការប្រាក់ និងប្រាក់ដើមរបស់អតិថិជន
  • ធ្វើរបាយការណ៍ប្រចាំសប្តាហ៍ និងរបាយការណ៍បូកសរុបការងារប្រចាំខែជូនប្រធាននាយកដ្ឋាន
  • រៀបចំការធ្វើចំណាត់ថ្នាក់ឥណទានទៅតាមគោលការណ៍ដែលធនាគារជាតិបានកំណត់។
  • រៀបចំ , ពិនិត្យ , កែសម្រួល និងធ្វើបច្ចុប្បន្ន​កម្មនៃគោលការណ៍ទាំងឡាយរបស់នាយកដ្ឋាន
  • រៀបចំការពិភាក្សាចែករំលែកបទពិសោធន៍ការងារលើគោលការណ៍ នីតិវិធីនៃការិយាល័យនីមួយៗ ក៏ដូចជាការ​បណ្តុះ​​វិន័យ​នានា​នៅក្នុងនាយកដ្ឋានឱ្យបានយល់ច្បាស់
  • រៀបចំផែនការស្តីពីការបណ្តុះបណ្តាលផ្ទៃក្នុងសម្រាប់នាយកដ្ឋាន។

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព
បេក្ខជនទាំងពីភេទត្រូវមានគុណវុឌ្ឍិ និងសមត្ថភាពដូចខាងក្រោម៖

  • បរិញ្ញាបត្រផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ និងធនាគារ ឬសញ្ញាបត្រប្រហាក់ប្រហែល​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ
  • មានជំនាញទាក់ទងនឹងផ្នែកឥណទាន ​យ៉ាងតិច ០១ ឆ្នាំ ។
  • មានចំណេះដឹងផ្នែក Microsoft office( Words, Excel, Power Point)​, Internet & Email
  • មានចំណេះដឹងភាសា​អង់គ្លេស​អាច​ប្រើការ​បាន​។

Salary and other Benefits

  • Competitive salary.
  • Salary increments, annual bonus, and many other benefits.
  • Training and skills development opportunities.

Interested candidates may submit CV and Cover letter to address below:

Rural Development Bank

Human Resource Department
# 9-13, St 7, Sangkat ChaktomukPhnom Penh , Cambodia
Email : jobs@rdb.com.kh
Note ៖ Candidates Shortlist will be interview at our Head Office Building# 9-13,St 7, Sangkat Charomuk Phnom Penh .
For more Information Please contact: 012​/ 081 779 948 (Working Hour only)
Only shortlisted candidates will be contacted for an interview.)

Enjoy install App on :

ARDB Bank Official facebook page

Call Center
023 220 810 | 023 220 811 (Fax) : 023 224 628 admin@ardb.com.kh #9-13, St 7,Sangkat Chaktomuk, Phnom Penh
Visitor Online : 1 Active

© Copyright 2020 Agricultural and Rural Development Bank (ARDB), All Rights Reserved