បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ បម្រើសេវាអតិថិជន,បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ គ្រប់គ្រងកាត និងសេវាអតិថិជន,..

Job Opportunities
February 1, 2021
552 Views 0 Shares
Home Job Opportunities បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ បម្រើសេវាអតិថិជន,បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ គ្រប់គ្រងកាត និងសេវាអតិថិជន,..
បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ បម្រើសេវាអតិថិជន,បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ គ្រប់គ្រងកាត និងសេវាអតិថិជន,..

Agricultural And Rural Development Bank (ARDB) is a state-owned bank established by the Royal Government of Cambodia in 1998 in order to implement the Government’s policy in Agricultural sector and rural economy.
ARDB is currently seeking for qualified candidates for the following positions:

I.បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ បម្រើសេវាអតិថិជន ( ១​ រូប បម្រើការងារនៅ ភ្នំពេញ )

តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវចម្បងៗ៖

  • ទទួលបន្ទុកលើសេវាកម្មអតិថិជនដូចជា៖
    • ទទួលស្វាគមន៍ និងផ្ដល់ព័ត៌មានជូនអតិថិជនអំពីព័ត៌មានទូទៅរបស់ធនាគារ ព័ត៌មានទាក់ទងអំពីផលិតផល និងសេវាកម្មផ្សេងៗរបស់ ធ.អ.ជ.ក
    • ជួយសម្របសម្រួលដល់អតិថិជនក្នុងការបំពេញបែបបទផ្សេងៗ និងណែនាំអតិថិជនជួបបុគ្គលិកឱ្យចំគោលដៅដែលអតិថិជនចង់ជួប
    • ជួយដោះស្រាយរាល់បញ្ហារបស់អតិថិជនដោយភាពទទួលខុសត្រូវ
  • ទទួលខុសត្រូវលើសារអេឡិចត្រូនិកប្រចាំថ្ងៃរបស់ ធ.អ.ជ.ក និងពីស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធ
  • គ្រប់គ្រង រៀបចំ និងរក្សាទុកឯកសារចេញរបស់ ធ.អ.ជ.ក
  • សម្របសម្រួលរៀបចំរាល់ការចូលរួមចុះកម្មសិក្សា សិក្ខាសាលា​ របស់ថ្នាក់ដឹកនាំ និងនិយោជិតក្រោមការអញ្ញើញរបស់ដៃគូ ទាំងក្នុង និងក្រៅប្រទេស
  • ធ្វើការងារពិធីការ ទំនាក់ទំនងសាធារណៈ និងរៀបចំកិច្ចប្រជុំផ្សេងៗ
  • ទូទាត់តាមប្រព័ន្ធ APP
  • បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀត តាមការប្រគល់ជូនរបស់អគ្គនាយក និង/ឬ ប្រធាននាយកដ្ឋាន។

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព៖

បេក្ខជនទាំងពីរភេទ ត្រូវមានគុណវុឌ្ឍិ និងសមត្ថភាពដូចខាងក្រោម៖

  • បរិញ្ញាបត្រផ្នែកធនាគា និងហិរញ្ញវត្ថុ គណនេយ្យ ទីផ្សារ ឬជំនាញដែលពាក់ព័ន្ធ
  • បទពិសោធន៍ការងារយ៉ាងតិច ៣ឆ្នាំ ផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជន
  • មានជំនាញ ការទំនាក់ទំនងជាមួយអថិជន
  • មានចំណេះដឹងផ្នែក Microsoft Word/ Excel/ Internet/E-mail/Telegram /Line/Instagram
  • យល់ដឹងពីផលិតផល​ និងសេវាកម្មរបស់ធនាគារ
  • ស្មោះត្រង់​មានការសហការងារជាមួយអ្នករួមការងារ​ ​ និងមានការអំណត់

II.បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ គ្រប់គ្រងកាត និងសេវាអតិថិជន (១ រូប បម្រើការងារនៅ ភ្នំពេញ)

តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវចម្បងៗ៖

  • ទទួលខុសត្រូវចំពោះអាជីវកម្មប័ណ្ណឥណទាន និងប័ណ្ណពន្ធ
  • បង្កើតលំហូរប្រតិបត្តិការសម្រាប់សេវាកម្មកាតឥណទាន និងឥណពន្ធ
  • គ្រប់គ្រងរាល់ការចេញផ្សាយប័ណ្ណឥណទាន និងឥណពន្ធ ព្រមទាំងការរៀបចំឯកសារសម្រាប់អតិថិជន
  • អនុវត្តការត្រួតពិនិត្យម្ចាស់ប័ណ្ណប្រចាំឆ្នាំសម្រាប់ទាំងកាតសកម្ម និងអសកម្ម និងការរៀបចំរបាយការណ៍
  • ត្រួតពិនិត្យ របាយការណ៍ប្រចាំថ្ងៃដើម្បីធានាថាឯកសារទាក់ទងនឹងប័ណ្ណឥណទាន និងប័ណ្ណឥណពន្ធ ទាំងអស់មានភាពត្រឹមត្រូវ
  • គ្រប់គ្រងរាល់ការទូទាត់ប្រាក់តាមរយៈការប្រើប្រាស់កាត ដូចជា វីសាកាត (Visa Card) និងម៉ាស្ទឺនកាត (Master Card
  • គាំទ្រប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទចល័តនិងអ្នកប្រើប្រាស់
  • បញ្ចូលលេខអតិថិជនចូលក្នុងម៉ាស៊ីនមេវិក័យប័ត្រ
  • បង្កើត និងថែទាំប្រព័ន្ធ Mobile bankingសំរាប់ការិយាល័យខាងក្រោយ
  • ត្រួតពិនិត្យរាល់ប្រតិបត្តិការពីកម្មវិធីទូរស័ព្ទ ​និងធានាថាសេវាកម្មដំណើរការ ២៤/៧
  • ដោះស្រាយបញ្ហាពាក់ព័ន្ធនានា
  • បង្កើតរបាយការណ៍ប្រចាំខែសំរាប់ផ្នែកប្រតិបត្តិការទូទាត់តាមកាត

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព៖

  • ថ្នាក់បរិញ្ញាប័ត្រផែ្នកធនាគារ​​ ​ និង​ហិរញ្ញាវត្ថុ
  • បទពិសោធន៍ការងារយ៉ាងតិច ​ ៣ឆ្នាំផ្នែកបណ្ណឥណទាន និងប័ណ្ណពន្ធ
  • មានការទំនាក់ទំនងល្អ រួសរាយ រាក់ទាក់ អំណត់ ស្មោះត្រង់ និង មានគំនិតច្នៃប្រឌិត
  • មានចំណេះដឹងផ្នែក Word, Excel, Internet, E-Mail
  • ភាសាអង់គ្លេសអាចប្រើការបាន

III.បេឡាករ (១ រូប បម្រើការងារនៅ ភ្នំពេញ)

តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវចម្បងៗ៖

  • ពិនិត្យគុណភាពក្រដាស់ប្រាក់ដែលទទួលបានពីអតិថិជន
  • ទទួលសាច់ប្រាក់បញ្ញើសន្សំ ប្រាក់បញ្ញើចរន្ត និងប្រាក់បញ្ញើមានកាលកំណត់ពីអតិថិជន
  • ទទួលសាច់ប្រាក់ពីការសងបំណុល ការប្រាក់ និងទម្រង់ការ
  • បើកប្រាក់ឥណទាន ប្រាក់បញ្ញើសន្សំ ប្រាក់បញ្ញើចរន្ត និងប្រាក់បញ្ញើមានកាលកំណត់ជូនអតិថិជន
  • បើកប្រាក់ចំណាយផ្ទៃក្នុងធ.អ.ជ ផ្សេងៗ
  • ពិនិត្យសាច់ប្រាក់ក្នុងបេទ្បាចរន្ត និងផ្ទៀងផ្ទាត់ជាមួយនឹងប័ណ្ណបង់ប្រាក់ ប័ណ្ណបើកប្រាក់ប្រចាំថ្ងៃ
  • ធ្វើរបាយការណ៍សាច់ប្រាក់ប្រចាំថ្ងៃ និងប្រចាំសប្តាហ៍ទៅធនាគារជាតិ
  • បើកប្រាក់ពីធនាគារជាតិ និងពីបណ្តាធនាគារផ្សេងៗ
  • ធ្វើរបាយការណ៏សាច់ប្រាក់បេទ្បាចរន្ត និងបេទ្បាបម្រុងប្រចាំថ្ងៃ និងប្រចាំខែ

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព៖

  • ថ្នាក់បរិញ្ញាប័ត្រផែ្នកធនាគារ​​ ​ និង​ហិរញ្ញាវត្ថុ
  • បទពិសោធន៍ការងារយ៉ាងតិច ២ឆ្នាំផ្នែកបេឡា
  • យល់ដឹងពីផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ធនាគារ
  • មានការទំនាក់ទំនងល្អ រួសរាយ រាក់ទាក់ អំណត់ ស្មោះត្រង់ និង មានគំនិតច្នៃប្រឌិត
  • មានចំណេះដឹងផ្នែក Word, Excel, Internet, E-Mail
  • ភាសាអង់គ្លេសអាចប្រើការបាន

IV.បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ ទទួលបន្ទុកលើកិច្ចការទិន្នន័យ FATCA​ និងAML (១ រូប នៅភ្នំពេញ)

តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវចម្បងៗ៖

  • ត្រួតពិនិត្យអតិថិជនថ្មីជាប្រចាំថ្ងៃរបស់ធនាគារ ដើម្បីធានានូវបានគ្រប់គ្រាន់ថាអតិថិជននេះមិនមានការពាក់ពន្ធ័ AML
  • ជួយមន្រ្តីអនុវត្តតាមដើម្បីរៀបចំប្រចាំថ្ងៃ,ប្រចាំសប្តាហ៍ និងប្រចាំខែ ​AML, CFIU, FATCA
  • ការត្រួតពិនិត្យការអនុវត្តតាមសម្រាប់ប្រតិបត្តិការរបស់អតិថិជនទាំងអស់ដែលទាក់ទង AML, CFIU, FATCA
  • ដើម្បីធ្វើរបាយការណ៍ទៅ ​AML, CFIU, FATCA,..etc
  • កំណត់អត្តសញ្ញាណ និងរាយការណ៍អំពីប្រតិបត្តិការគួរឱ្យសង្ស័យទៅមន្រ្តីអនុវត្តច្បាប់
  • អនុវត្តដោយយកចិត្តទុកដាក់លើប្រតិបត្តិការគួរឱ្យសង្ស័យ
  • រក្សាកំណត់ត្រា និងឯកសារនានារបស់ AML, CFIU, FATCA

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព៖

  • បរិញ្ញាប័ត្រហិរញ្ញវត្ថុ និងច្បាប់
  • បទពិសោធន៍ការងារយ៉ាងតិច ២ឆ្នាំលើកិច្ចការទិន្នន័យ FATCA​ និង AML
  • ជំនាញកុំព្យូទ័រផ្នែក Microsoft Words, Excell , Core Banking Systems ផ្សេងៗ
  • មានការយល់ដឹងអំពីច្បាប់ បទប្បញ្ញត្តិ​ និង គោលការណ៏នែនាំរបស់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា
  • យល់ដឺងពីផលិតផល និង​សេវាកម្មរបស់ធនាគារ
  • មានទំនាក់ទំនងល្អ រាក់ទាក់ ស្លូតបូត អត់ធ្មត និង ស្មោះត្រង់ មានគំនិតច្នៃប្រឌិត

V.បុគ្គលិកប្រតិបត្តិការជាន់ខ្ពស់ ទទួលបន្ទុកប្រាក់បញ្ញើ (១ រូប បម្រើការងារនៅ ភ្នំពេញ)

តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវចម្បងៗ៖

  • បង្កើនទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជនដែលគាត់មកប្រតិបត្តការជាមួយខាងធនាគារ
  • ដំណើរការប្រតិបត្តិការធនាគារមានដូចជា ការដាក់-ដកសាច់ប្រាក់បញ្ញើ,ការផ្ទេរប្រាក់ និងការផ្លាស់ប្តូររូបិយប័ណ្ណ
  • បើកគណនី និងត្រួតពិនិត្យជូនអតិថិជនមានដូចជា Saving Account, Current Account and Fixed deposit
  • បង្កើនការប្រុងប្រយ័ត្នក្នុងការដាក់ប្រាក់និង​ដកប្រាក់ អតិថិជន បញ្ចូលក្នុងប្រព័ន្ធធនាគារ
  • ដាក់-ដកសាច់ប្រាក់តាម wing ដែលអតិថិជនផ្ញើរ
  • ធ្វើប្រតិបត្តិការជាមួយគណនីអតិថិជន (កាត់ការប្រាក់ និងប្រាក់ដើម​ ចេញពីគណនីអតិថិជន)
  • ចុះបញ្ជីការគណនេយ្យពាក់ព័ន្ធនឹងប្រតិបត្តការផ្សេងៗទៀត
  • ធ្វើប្រតិបត្តិការផ្ទេរសាច់ប្រាក់ ឫមូលប្បទានប័ត្រជូនអតិថិជន
  • Disbursement ឥណទានជូនអតិថិជន

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព៖

  • បរិញ្ញាបត្រ​​ ធនាគារ និងហិរញ្ញវត្ថុ ឬគណនេយ្យ
  • យ៉ាងតិច ៣ឆ្នាំ លើផ្នែកប្រតិបត្តិការរបស់ធនាគារ
  • ចេះប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធធនាគារ (Core Banking System)
  • ចេះប្រើប្រាស់ Microsoft Word/ Excel/ Internet/E-Mail/Telegram /Line/Instagram
  • យល់ដឹងពីផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ធនាគារ
  • ស្មោះត្រង់​មានការសហការងារជាមួយអ្នករួមការងារ​ ​ និងមានការអំណត់

VI.បុគ្គលិកប្រតិបត្តិការ​ (២ រូប បម្រើការងារនៅ ភ្នំពេញ)

តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវចម្បងៗ៖

  • បង្កើនទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជនដែលគាត់មកប្រតិបត្តការជាមួយខាងធនាគារ
  • ដំណើរការប្រតិបត្តិការធនាគារមានដូចជា ការដាក់-ដកសាច់ប្រាក់បញ្ញើ,ការផ្ទេរប្រាក់ និងការផ្លាស់ប្តូររូបិយប័ណ្ណ
  • បើកគណនី និងត្រួតពិនិត្យជូនអតិថិជនមានដូចជា Saving Account, Current Account and Fixed deposit
  • ធ្វើប្រតិបត្តិការជាមួយគណនីអតិថិជន (កាត់ការប្រាក់ និងប្រាក់ដើម​ ចេញពីគណនីអតិថិជន)
  • Disbursement ឥណទានជូនអតិថិជន

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព៖

  • បរិញ្ញាបត្រ ធនាគារ និងហិរញ្ញវត្ថុ ឬគណនេយ្យ
  • យ៉ាងតិច ២ឆ្នាំផ្នែកប្រតិបត្តិការរបស់ធនាគារ
  • ចេះប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធធនាគារ (Core Banking System)
  • ចេះប្រើប្រាស់ Microsoft Word/ Excel/ Internet/E-Mail/Telegram /Line/Instagram
  • យល់ដឹងពីផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ធនាគារ
  • ស្មោះត្រង់​មានការសហការងារជាមួយអ្នករួមការងារ​ ​ និងមានការអំណត់

VII.បុគ្គលិកជាន់ខ្ពស់ កិច្ចការរតនាគារ (២ រូប បម្រើការងារនៅ ភ្នំពេញ)

តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវចម្បងៗ៖

  • គាំទ្រការត្រួតពិនិត្យសមតុល្យសាច់ប្រាក់ប្រចាំថ្ងៃរបស់ធនាគារ ដើម្បីធានានូវភាពគ្រប់គ្រាន់និងរៀបចំការព្យាករលំហូរសាច់ប្រាក់ចូល និងចេញ
  • គាំទ្រការវិភាគពីសន្ទនីយភាពរបស់ធនាគារដើម្បីព្យាករណ៍ពីលំហូរសាច់ប្រាក់របស់ធនាគារ និងផ្តល់ នូវសាច់ប្រាក់គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃរបស់ធនាគារ
  • គាំទ្រការវាយតម្លៃប្រភពមូលនិធិដែលអាចរកបានសម្រាប់ធនាគារដើម្បីធ្វើពហុកម្មប្រភពមូលនិធិរបស់ធនាគារ
  • គាំទ្រការបង្កើតទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារដៃគូបរទេស ដើម្បីគាំទ្រដល់ធនាគារទាក់ទងនឹងការផ្ទេរប្រាក់ជំនួសអតិថិជន ការបង្កើតកម្រិតឥណទានបណ្តោះអាសន្ន និងកម្រិតឧបករណ៍និស្សន្ទដែលត្រូវការ
  • គាំទ្រការរៀបចំរបាយការណ៍ពាក់ព័ន្ធសម្រាប់ការគ្រប់គ្រងគណៈកម្មាធិការគ្រប់គ្រងទ្រព្យសកម្មនិងបំណុលនិងក្រុមប្រឹក្សាភិបាល
  • ចេះប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធផ្សេងៗរបស់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា ដូចជា NBCP, NBCOBS ជាដើម

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព៖

  • បរិញ្ញាបត្រ ហិរញ្ញវត្ថុ ឬគណនេយ្យ
  • យ៉ាងតិច៣ឆ្នាំ លើកិច្ចការរតនាគារ
  • ជំនាញកុំព្យូទ័រផ្នែក Microsoft Words, Excell , Core Banking Systems ផ្សេងៗ
  • មានការយល់ដឹងអំពីច្បាប់ បទប្បញ្ញត្តិ​ និង គោលការណ៏នែនាំរបស់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា
  • យល់ដឺងពីផលិតផល និង​សេវាកម្មរបស់ធនាគារ
  • មានទំនាក់ទំនងល្អ រាក់ទាក់ ស្លូតបូត អត់ធ្មត និង ស្មោះត្រង់ មានគំនិតច្នៃប្រឌិត

ប្រាក់បៀវត្សន៍ និងអត្ថប្រយោជន៍ផ្សេងៗ៖

  • ប្រាក់បៀវត្សន៍សមរម្យតាមទីផ្សារការងារ
  • ការដំឡើងប្រាក់បៀវត្សន៍ប្រចាំឆ្នាំ ប្រាក់រង្វាន់ស្នាដៃការងារល្អ ប្រាក់អតីតភាពការងារ
  • ទទួលបានប្រាក់ឧបត្ថម្ភសម្រាប់ការសម្រាលបុត្ររបស់និយោជិត ឬភរិយារបស់និយោជិត
  • ទទួលបានប្រាក់ឧបត្ថម្ភផ្សេងលើថ្លៃ សុខភាព សិក្សាបង្កើនសមត្ថភាព ឯកសណ្ឋាន អាហារប្រចាំថ្ងៃ ការធ្វើការបន្ថែមម៉ោងជាដើម
  • ទទួលបានការធានារ៉ាប់រងលើគ្រោះថ្នាក់ និងសុខភាព ពីក្រុមហ៊ុនឯកជន និង បសស
  • ធ្វើការ ៥ថ្ងៃក្នុងមួយសប្ដាហ៍ (ពីថ្ងៃច័ន្ទ ដល់ ថ្ងៃសុក្រ)
  • ទទួលបានការឈប់សម្រាក់ប្រចាំឆ្នាំ និង បុណ្យជាតិតាមអនុក្រឹត្យរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល
  • ទទួលបានឳកាសបណ្តុះបណ្តាលជាច្រើន។

ឈប់ទទួលពាក្យ: ២៧ កុម្ភៈ ២០២១
បេក្ខជនដែលមានចំណាប់អារម្មណ៍អាចផ្ញើរប្រវត្តិរូបមកកាន់:
ARDB -នាយកដ្ឋានធនធានមនុស្ស និងបណ្តុះបណ្តាល
អាគារ # ៩-១៣ ផ្លូវលេខ ៧ សង្កាត់ចតុមុខ ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ
ឬតាមរយះសារអេឡិចត្រូនិច : jobs@ardb.com.kh
ទូរស័ព្ទ: ០89 575 373/ 070 61 92 93 (ម៉ោងធ្វើការ)មានតែបេក្ខជនដែលជាប់បញ្ជីសម្រាំងតែប៉ុណ្ណោះដែលត្រូវបានទាក់ទងសម្ភាសន៍។
Agricultural and Rural Development Bank, as equal opportunity employer, strictly complies with the Cambodia’s Labor Law and other regulations.

Enjoy install App on :

ARDB Bank Official facebook page

Call Center
023 220 810 | 023 220 811 (Fax) : 023 224 628 admin@ardb.com.kh #9-13, St 7,Sangkat Chaktomuk, Phnom Penh
Visitor Online : 2 Active

© Copyright 2020 Agricultural and Rural Development Bank (ARDB), All Rights Reserved