បុគ្គលិកតាមដានការប្រើប្រាស់ឥណទាន,បុគ្គលិកតាមដានការប្រមូលបំណុល,..

Job Opportunities
March 19, 2021
635 Views 0 Shares
Home Job Opportunities បុគ្គលិកតាមដានការប្រើប្រាស់ឥណទាន,បុគ្គលិកតាមដានការប្រមូលបំណុល,..
បុគ្គលិកតាមដានការប្រើប្រាស់ឥណទាន,បុគ្គលិកតាមដានការប្រមូលបំណុល,..

Agricultural And Rural Development Bank (ARDB) is a state-owned bank established by the Royal Government of Cambodia in 1998 in order to implement the Government’s policy in Agricultural sector and rural economy.
ARDB is currently seeking for qualified candidates for the following positions:

I.បុគ្គលិកតាមដានការប្រើប្រាស់ឥណទាន ( ៣ រូប បម្រើការងារនៅ ភ្នំពេញ )

តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវចម្បងៗ៖

  • ទទួលបន្ទុកកាន់អតិថិជនផ្នែកឥណទាន
  • រៀបចំ និងអនុវត្តគោលការណ៍ នីតិវិធី និង​បែប​បទ​ពាក់​ព័ន្ធ​នឹងការតាមដាន។
  • រៀបចំផែនការប្រចាំឆ្នាំ ស្តីពីការចុះត្រួតពិនិត្យតាមដាន ដោយយោងតាមទិន្នន័យ ព័ត៌មាន និង​ឯកសារពីនាយកដ្ឋាន​​ឥណទាន។
  • ចុះធ្វើការត្រួតពិនិត្យដល់ទីកន្លែងក្រោយពេលឥណទាន​ត្រូវបានដកយកទៅប្រើប្រាស់លើសពី៤៥ថ្ងៃ ដើម្បី​ពិនិត្យការ​ប្រតិ​បត្តិ​តាម​គោលការណ៍ នីតិវិធី និងបែបបទ​របស់​ធនាគារ ហើយ​រៀប​ចំរបាយការណ៍បូក​សរុបលទ្ធផល។
  • ចុះធ្វើការត្រួតពិនិត្យដល់ទីកន្លែង ក្រោយពេលទទួល​របាយ​ការណ៍ឥណទាន ដែលមានករណីចាំបាច់ ឬ​សង្ស័យ។
  • ផ្តល់ធាតុចូល ឬសំណូមពរការកែលម្អលំហូរធុរកិច្ច និង​ផលិតផលឥណទាន ក្នុង​ករណីរក​ឃើញ​នូវចំណុចខ្សោយ/ខ្វះខាតផ្សេងៗ។
  • បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀតតាមការប្រគល់ជូន របស់​អគ្គ​នាយក និង/ឬ ប្រធាននាយកដ្ឋាន

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព៖
បេក្ខជនទាំងពីរភេទ ត្រូវមានគុណវុឌ្ឍិ និងសមត្ថភាពដូចខាងក្រោម៖

  • បរិញ្ញាបត្រផ្នែក ហិរញ្ញវត្ថុ និងធនាគារ ឬ សញ្ញាបត្រប្រហាក់ប្រហែលដែលពាក់ព័ន្ធ
  • មានជំនាញ និងបទពិសោធន៍ទាក់ទងនឹងផ្នែកឥណទាន ឬផ្នែកដែលពាក់ព័ន្ធ។
  • មានភាពស្មោះត្រង់ និងអាចធ្វើការងារជាក្រុមបាន ។
  • មានកម្រិតយល់ដឹងល្អក្នុងវិស័យធនាគារ និងហិរញ្ញវត្ថុ ។
  • Microsoft office​​ (Words, Excel, Power Point) Internet & Email
  • ភាសា​អង់គ្លេស​អាច​ប្រើការ​បាន​
  • វិភាគ និងតាមដានការប្រើប្រាស់ឥណទាន ហើយចេះសរសេររបាយការណ៍
  • រក្សានូវការទំនាក់ទំនងល្អជាមួយមជ្ឍដ្ឋានខាងក្នុង និងខាងក្រៅ អេអឌីប៊ី
  • មានគំនិតផ្ដួចផ្ដើម និងច្នៃប្រឌិត ចូលចិត្តការស្រាវជ្រាវ និងការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យា
  • អំណត់ រួសរាយរាក់ទាក់ ក្លាហាន និងស្វាហាប់

II.បុគ្គលិកតាមដានការប្រមូលបំណុល (១ រូប បម្រើការងារនៅ ភ្នំពេញ)

តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវចម្បងៗ៖

  • រៀបចំ និងអនុវត្តតាមគោលការណ៍ នីតិវិធី និង​បែប​បទ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹងការប្រមូលបំណុល។
  • តាមដានស្ថានភាពបំណុលរបស់អតិថិជន យោង​តាម​ទិន្ន​ន័យ ឬ ឯកសារ ពី Software របស់ អេអឌីប៊ី ដោយស្ថិតក្រោមការ សហការផ្ទៀងផ្ទាត់ពី ន/ដ.​ប្រតិបត្តិការ និងកិច្ចការរតនាគារ និង​​ន/ដ.​ឥណទាន។
  • រៀបចំលិខិតជូនដំណឹង ស្តីពីការសងត្រឡប់​ប្រាក់ដើម ដោយភ្ជាប់យោងជាមួយការប្រាក់ និងសោហ៊ុយទម្រង់ការរបស់ អតិថិជនមក អេអឌីប៊ី។
  • រៀបចំរបាយការណ៍តាមដានការបង់សងនូវប្រាក់ដើម ការប្រាក់ ជូនថ្នាក់លើជ្រាបជាពត៌មាន។
  • រក្សាទុកសំណុំឯកសារកាលប្បវត្តិឱ្យមានសុវត្ថិភាព និងភាពត្រឹមត្រូវ។
  • បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀតតាមការប្រគល់ជូនរបស់លោកប្រធាននាយកដ្ឋាន។

គុណវុឌ្ឍិនិងសមត្ថភាព៖

  • បរិញ្ញាបត្រផ្នែក ហិរញ្ញវត្ថុ និងធនាគារ ឬ សញ្ញាបត្រប្រហាក់ប្រហែលដែលពាក់ព័ន្ធ
  • មានជំនាញទាក់ទងនឹងផ្នែកឥណទាន គណនេយ្យ ឬផ្នែកដែលពាក់ព័ន្ធ។
  • មានភាពស្មោះត្រង់ និងអាចធ្វើការងារជាក្រុមបាន ។
  • មានកម្រិតយល់ដឹងល្អក្នុងវិស័យធនាគារ និងហិរញ្ញវត្ថុ ។
  • Microsoft office​ (Words, Excel, Power Point) Internet & Email
  • ភាសា​អង់គ្លេស​អាច​ប្រើការ​បាន​
  • វិភាគ និងតាមដានការប្រមូលបំណុលឱ្យមានប្រសិទ្ធភាព ហើយចសរសេររបាយការណ៍
  • យល់ដឹងពីច្បាប់ ប្រកាស និងបញ្ញត្តិផ្សេងៗរបស់គ្រឹះស្ថានធនាគារ និងហិរញ្ញវត្ថុ
  • មានគំនិតផ្ដួចផ្ដើម និងច្នៃប្រឌិត
  • អំណត់ រួសរាយរាក់ទាក់ ក្លាហាន និងស្វាហាប់

III.Chief of Training & Development Division (1 Position based in Phnom Penh)

Key duties and responsibilities

  • Conducts annual training and development needs assessment.
  • Develops training and development programs and objectives.
  • Administers spending against the departmental budget.
  • Obtains and /or develops effective training materials/platforms
  • Organize e-learning courses٫ workshops and other trainings
  • Trains and coach managers, supervisors and others involved in employee development efforts.
  • Plans, organizes, facilitates and orders supplies for employee development and training events.
  • Develops and maintains organizational communications such as intranet bulletin boards and newsletters to ensure employees have knowledge of training and development events and resources.
  • Conducts follow-up studies of all completed training to evaluate and measure results.
  • Modifies programs as needed.
  • Actively join in the talent management framework.
  • Exemplifies the desired culture and philosophies of the organization.
  • Works effectively as a team member with other members of management and the HR staff.
  • Assist other tasks as requested by the Head of Department

Qualifications and competencies

  • BA in business administration, social studies or relevant field
  • At least 4 years’ experience in designing and implementing employee development program in bank or financial institute.
  • Adept with a variety of multimedia training platforms and methods.
  • Ability to evaluate and research training options and alternatives.
  • Ability to design and implement effective training and development
  • Knowledge of HR functions (training & development, HRMS, performance, recruitment etc.)
  • Proficient in MS Office; good knowledge of IT is a plus
  • Excellent verbal and written communication and interpersonal skills
  • Strong presentation skills and Strong ethics and reliability
  • Problem-solving and decision-making aptitude
  • Outstanding organizational and time-management abilities

ប្រាក់បៀវត្សន៍ និងអត្ថប្រយោជន៍ផ្សេងៗ៖

  • ប្រាក់បៀវត្សន៍សមរម្យតាមទីផ្សារការងារ
  • ការដំឡើងប្រាក់បៀវត្សន៍ប្រចាំឆ្នាំ ប្រាក់រង្វាន់ស្នាដៃការងារល្អ ប្រាក់អតីតភាពការងារ
  • ទទួលបានប្រាក់ឧបត្ថម្ភសម្រាប់ការសម្រាលបុត្ររបស់និយោជិត ឬភរិយារបស់និយោជិត
  • ទទួលបានប្រាក់ឧបត្ថម្ភផ្សេងលើថ្លៃ សុខភាព សិក្សាបង្កើនសមត្ថភាព ឯកសណ្ឋាន អាហារប្រចាំថ្ងៃ ការធ្វើការបន្ថែមម៉ោងជាដើម
  • ទទួលបានការធានារ៉ាប់រងលើគ្រោះថ្នាក់ និងសុខភាព ពីក្រុមហ៊ុនឯកជន និង បសស
  • ធ្វើការ ៥ថ្ងៃក្នុងមួយសប្ដាហ៍ (ពីថ្ងៃច័ន្ទ ដល់ ថ្ងៃសុក្រ)
  • ទទួលបានការឈប់សម្រាក់ប្រចាំឆ្នាំ និង បុណ្យជាតិតាមអនុក្រឹត្យរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល
  • ទទួលបានឳកាសបណ្តុះបណ្តាលជាច្រើន។

ឈប់ទទួលពាក្យ: ១៤ មេសា ២០២១

បេក្ខជនដែលមានចំណាប់អារម្មណ៍អាចផ្ញើរប្រវត្តិរូបមកកាន់:
ARDB -នាយកដ្ឋានធនធានមនុស្ស និងបណ្តុះបណ្តាល
អាគារ # ៩-១៣ ផ្លូវលេខ ៧ សង្កាត់ចតុមុខ ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ
ឬតាមរយះសារអេឡិចត្រូនិច : jobs@ardb.com.kh
ទូរស័ព្ទ: ០89 575 373/ 070 61 92 93 (ម៉ោងធ្វើការ)មានតែបេក្ខជនដែលជាប់បញ្ជីសម្រាំងតែប៉ុណ្ណោះដែលត្រូវបានទាក់ទងសម្ភាសន៍។

Agricultural and Rural Development Bank, as equal opportunity employer, strictly complies with the Cambodia’s Labor Law and other regulations.

Enjoy install App on :

ARDB Bank Official facebook page

Call Center
023 220 810 | 023 220 811 (Fax) : 023 224 628 admin@ardb.com.kh #9-13, St 7,Sangkat Chaktomuk, Phnom Penh
Visitor Online : 3 Active

© Copyright 2020 Agricultural and Rural Development Bank (ARDB), All Rights Reserved