Home Job Opportunity (ភាសាខ្មែរ) ប្រធានផ្នែកប្រតិបត្តិការ
logo
We looking for qualified candidate to fill for the position below.
Position

(ភាសាខ្មែរ) ប្រធានផ្នែកប្រតិបត្តិការ

Posted : 01/09/2022 - Closing Date : 30/09/2022
Number of applicants : N/A positions
Location :

Key Duties and Responsibilities

(ភាសាខ្មែរ)

  • ចូលរួមពិនិត្យលើការផ្តល់សេវាបើកគណនី, បិទគណនី, ដាក់-ដកសាច់ប្រាក់ជូនអតិថិជន
  • ចូលរួមត្រួតពិនិត្យ និងអនុវត្តការងារប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃអោយត្រឹមត្រូវនិងឲ្យទាន់ពេលវេលា
  • បង្កើនទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជនដែលគាត់មកប្រតិបត្តការជាមួយខាងធនាគារ
  • ដំណើរការប្រតិបត្តិការធនាគារមានដូចជា ការដាក់-ដកសាច់ប្រាក់បញ្ញើ,ការផ្ទេរប្រាក់ និងការផ្លាស់ប្តូររូបិយប័ណ្ណ
  • បើកគណនី និងត្រួតពិនិត្យជូនអតិថិជនមានដូចជា Saving Account, Current Account and Fixed deposit
  • ធ្វើប្រតិបត្តិការជាមួយគណនីអតិថិជន (កាត់ការប្រាក់ និងប្រាក់ដើម​ ចេញពីគណនីអតិថិជន)
  • ចុះបញ្ជីការគណនេយ្យពាក់ព័ន្ធនឹងប្រតិបត្តការផ្សេងៗទៀត
  • ធ្វើប្រតិបត្តិការផ្ទេរសាច់ប្រាក់ ឫមូលប្បទានប័ត្រជូនអតិថិជន
  • យកចិត្តទុកដាក់​ និងរាក់ទាក់ជាមួយអតិថិជន បណ្តាធនាគារ និងស្ថាប័នដែលពាក់ព័ន្ធ
  • រៀបចំឯកសារបើកគណនីសន្សំ/គណនីចរន្ត/គណនីប្រាក់បញ្ញើរបស់អតិថិជន ឬបិទគណនីរបស់អតិថិជន
  • ធ្វើប្រតិបត្តិការដក និងដាក់ប្រាក់បញ្ញើរបស់អតិថិជន
  • គ្រប់គ្រងប្រាក់បញ្ញើរបស់អតិថិជន
  • រៀបចំបើកគណនី​​ និង​បញ្ចូលព័ត៌មានដែលទាក់ទងនឹងគណនីប្រាក់កម្ចីអតិថិជននៅក្នុងប្រព័ន្ធធនាគារស្នូល ​​​តាមប្រភេទអតិថិជន និង​ប្រភេទអាជីវកម្ម
  • រៀបចំសក្ខីប័ត្រសម្រាប់ការដកឥណទាន ទទួលបង់ប្រាក់ឥណទាន និងសម្រាប់ការប្រាក់ដែលបានមកពីឥណទាន​ ការផ្ទេរប្រាក់ និងទូទាត់សងប្រាក់ដែលបានខ្ចីពីស្ថាប័ន
  • តាមដានការបង់ប្រាក់អតិថិជននីមួយៗ
  • កត់ត្រាប្រតិបត្តិការដែលពាក់ព័ន្ធនឹងប្រាក់បញ្ញើឥណទាន
  • ពិនិត្យ និងផ្ទៀងផ្ទាត់ការប្រាក់លើការប្រាក់ឥណទាន និងការប្រាក់បញ្ញើ
  • រក្សាទុកឯកសារទាក់ទងនឹងគណនីអតិថិជន

Qualifications and competencies

(ភាសាខ្មែរ)

  • បរិញ្ញាបត្រ​​ ធនាគារ និងហិរញ្ញវត្ថុ ឬគណនេយ្យ
  • យ៉ាងតិច ៣ឆ្នាំ លើផ្នែកប្រតិបត្តិការរបស់ធនាគារ
  • ប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធធនាគារ (Core Banking System)
  • យល់ដឹងពីផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ធនាគារ
  • ស្មោះត្រង់​មានការសហការងារជាមួយអ្នករួមការងារ​ ​ និងមានការអំណត់

Salary and other benefits

  • Appropriate salary according to the labor market
  • Annual salary increase, good performance bonus, seniority bonus
  • Receive allowance for childbirth of employee or employee's wife
  • Receive other allowances on health, education, capacity building, uniforms, daily meals, overtime, etc.
  • Get accident and health insurance from private companies and NSSF
  • Work 5 days a week (Monday to Friday)
  • Receive annual leave and national holiday according to the Royal Government's sub-decree
  • Get a lot of training opportunities.
How to apply

Interested Candidates should submit your cv via jobs@ardb.com.kh or checking Contact Details.

Only shortlisted candidates will be contacted for an interview.
Agricultural and Rural Development Bank, as equal opportunity employer, strictly complies with the Cambodia’s Labor Law and other regulations.
Previously
up Next
Contact Details

ARDB - Department of Human Resources and Training

089 575 373 | 070 61 92 93 ( Working hours )
jobs@ardb.com.kh
#9-13, St 7,Sangkat Chaktomuk, Phnom Penh