logo
ទំព័រដើម ទំនាក់ទំនង ពាក្យបណ្តឹងអតិថិជន

ពាក្យបណ្តឹងអតិថិជន

  1. តើអ្វីជាបណ្ដឹងអតិថិជន ?
    បណ្ដឹងអតិថិជន គឺជាការបង្ហាញនូវការមិនពេញចិត្តរបស់អតិថិជនរបស់ អេ.អ.ឌី.ប៊ី ដែល​ជារូបវន្តបុគ្គល ទៅលើសេវា ឬផលិត​ផល ឬអត្ដចរិត បុគ្គលិក​បម្រើការងារនៅ អេ.អ.ឌី.ប៊ី.។
  2. តើបណ្ដឹងអតិថិជន​មាន​ប៉ុន្មានប្រភេទ ?
    បណ្ដឹងអតិថិជនមាន​ ២ប្រភេទ៖

    • បណ្ដឹងដោយផ្ទាល់មាត់
    • បណ្ដឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ
  3. លក្ខខណ្ឌ​សម្រាប់​ការដាក់ពាក្យបណ្ដឹង
    ក.  ត្រូវបំពេញ​ព័ត៌មាន​ផ្ទាល់ខ្លួន
    ខ.  សេចក្ដី​សង្ខេបអំពី​អង្គហេត
    គ.  ភស្ដុតាង
    *បញ្ជាក់៖ រាល់​ព័ត៌មានរបស់​អតិថិជន​រក្សាទុកជាការសំងាត់ ហើយត្រូវបានយក​មកប្រើប្រាស់​ក្នុងគោលបំណង​ដោះ​ស្រាយ​បណ្ដឹងរបស់​អតិថិជន​តែប៉ុណ្ណោះ។
  4. អតិថិជន​អាច​ប្រើប្រាស់​មធ្យោបាយណាមួយ​ខាងក្រោម​នេះ សម្រាប់ការ​ដាក់ពាក្យ​បណ្ដឹងមក​កាន់​យើងខ្ញុំ៖
    ក. មកកាន់ ទីស្នាក់ការកណ្តាល៖ អគារលេខ ៩-១៣ ផ្លូវលេខ៧ សង្កាត់ចតុមុខ ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានី​ភ្នំពេញ

    • ប្រអប់ពាក្យបណ្តឹងក្នុងបរិវេណ ធ.អ.ជ.ក. ឬ
    • បុគ្គលិកផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជន ឬបុគ្គលិកណាម្នាក់របស់ ធ.អ.ជ.ក. ឬ​បុគ្គលិកផ្នែកគ្រប់គ្រងបណ្តឹង​អតិថិជន។

    ខ.  តាមរយៈ លេខទូរសព្ទ៖ ០២៣ ២២០ ៨១០

    គ.  តាមរយៈ អ៊ីម៉ែល៖ complaint@ardb.com.kh

    ឃ. តាមរយៈ គេហទំព័រ៖ https://www.ardb.com.kh/contact-us/customer-complaint/ រួច​ស្វែង​រក​ទី​តាំង​សម្រាប់​ដាក់ពាក្យបណ្ដឹង​អនឡាន។

    * ពេលវេលាទទួលពាក្យបណ្តឹង៖ នៅរាល់រៀងថ្ងៃធ្វើ​​​ការ គឺចាប់ពីថ្ងៃចន្ទ ដល់ថ្ងៃសុក្រ និងពីម៉ោង ៧:៣០ នាទីព្រឹក ដល់​ម៉ោង ៤:៣០ នាទីល្ងាច។

លោកអ្នកអាចធ្វើការប្តឹងតាមរយៈអនឡាញ ឬទាញយកនិងបញ្ជូនទម្រង់ពាក្យបណ្តឹងនៅខាងក្រោមនេះ

សញ្ញា * សូមបំពេញ

ទម្រង់បែបបទដាក់ពាក្យបណ្តឹង

លោកអ្នកអាចទាញយកទម្រង់បែបបទដាក់ពាក្យបណ្តឹងនៅខាងក្រោមនេះនិងផ្ញើរវាមកវិញតាមការដាក់បញ្ជូនទម្រង់បែបបទមកកាន់យើង។

បំពេញទម្រង់បែបបទពាក្យបណ្តឹងអនឡាញខាងក្រោម រួចបញ្ជូនមកកាន់យើង

ឈ្មោះ (អតិថិជន/អ្នកតំណាង)
ភេទ
លេខទូរស័ព្ទ
មុខរបរ៖
អាសយដ្ឋាន
កម្មវត្ថុនៃបណ្តឹង
សេចក្តីសង្ខេបនៃបណ្តឹង
លទ្ធផលរំពឹងទុក
ឯកសារយោង

ព័ត៌មានមុន
ព័ត៌មានបន្ទាប់